Over Michel


Michel van Ast is als spreker, trainer en adviseur vooral actief op het thema ‘onderwijs en ICT’. Hij geeft lezingen en workshops, adviseert en begeleidt onderwijsinstellingen en traint en coacht docenten die technologie willen inzetten in hun eigen onderwijs. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor diverse onderwijsbladen en -blogs en is hij coauteur van Kleppen dicht, een publicatie over effectief lesgeven met ict.

Michel van Ast
06 – 460 76 141
info@michelvanast.nl
@mvanast
LinkedIn
Bank: NL45RABO0141549017 (Rabobank Druten)
Btw-nummer: NL101605481B02
KvK-nummer: 28708865

Algemene voorwaarden Michel van Ast

Vragen van administratieve aard of met betrekking tot de trainingen en cursussen worden in beginsel binnen een week beantwoord. Vragen die een langere verwerkingstijd nodig hebben, worden binnen een week beantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer men een uitvoerig antwoord kan verwachten.

Aanbevelingen
“Ik was erg onder de indruk van en geïnspireerd door je verhaal, de wijze van presenteren en je didactische repertoire.”
Ferdinand Finke – Winkler Prins Veendam
Voorzitter Centrale Directie

“Eindelijk een scholing waarbij ik na een half uur niet op mijn horloge keek. Enthousiaste docent, vlot tempo, interactief.”
docent tekenen – Montessori College Nijmegen

“Wil je een spreker die voor een volle zaal met docenten een inspirerend verhaal over ICT in het onderwijs vertelt, dan raad ik Michel aan. Dit geldt ook voor het geven van workshops.”
Suzan Schmitz – Het Assink Haaksbergen

“Michel has a good view for what is needed during the training. He brings enthusiasm, inspiration and know how!”
Peter Harmsen – Tabor College Hoorn

“Michel is voor mij een voorbeeld van hoe lesgeven of trainen leuk en doeltreffend kan worden gedaan. Petje af.”
Abjini Blom – Sint Laurenscollege Rotterdam

Klachtenprocedure
Als u over een bepaalde gang van zaken ontevreden bent, verneem ik dat graag. Ik zal eventuele fouten en de gevolgen daarvan te allen tijde trachten op te lossen en tevens wil ik daarvan leren voor de toekomst. Ik stel het daarom zeer op prijs als u mij hierover informeert.

Om uw klacht op een juiste en snelle wijze op te lossen heb ik de volgende gegevens van u nodig: uw (bedrijfs)naam, adres en telefoonnummer en een heldere omschrijving van de klacht. Na ontvangst neem ik uw klacht op in het klachtenregistratiesysteem. U ontvangt binnen drie dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging met daarin een korte beschrijving van uw klacht en duidelijkheid over hoe en wanneer ik uw klacht ga onderzoeken. U kunt binnen drie weken een antwoord op uw klacht verwachten.

Er is een beroepsmogelijkheid bij Mr. N.E.J.M. Stoof. Het oordeel van deze beroepsinstantie is voor mij bindend; eventuele consequenties worden door mij snel afgehandeld.

Uw klacht kunt u:

  • schriftelijk sturen naar Michel van Ast, Maasdijk 26a, 6629 KC Appeltern
  • mailen naar info@michelvanast.nl